diplomsko delo
Martina Derin (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor)

Povzetek

Aktivno vključevanje potrošnika v marketing

Ključne besede

Trženje;Potrošniki;Navidezne skupnosti;Prosti čas;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Derin]
UDK: 339.138(043.2)
COBISS: 29793629 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 702
Št. prenosov: 75
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing;Consumers;Virtual communities;Leisure;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 50 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 1461917
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija