dejavniki, ki vplivajo na potrošnikova stališča do nostalgičnega oglasa
Monika Purgar (Avtor), Urša Golob (Mentor)

Povzetek

Nostalgija v oglaševanju

Ključne besede

Nostalgija;Oglaševanje;Oglasi;Vedenje potrošnikov;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Purgar]
UDK: 659.1(043.2)
COBISS: 29803613 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 972
Št. prenosov: 128
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Nostalgia;Advertising;Advertisements;Consumer behavior;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 105 f.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 1462205
Priporočena dela:
, dejavniki, ki vplivajo na potrošnikova stališča do nostalgičnega oglasa
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, diplomska naloga