magistrsko delo
Silvija Stanič (Avtor), Marko Lah (Mentor)

Povzetek

Nevromarketing

Ključne besede

nevromarketing;nevrosnemalna tehnologija;Blagovne znamke;Trženje;Nove tehnologije;Potrošniki;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [S. Stanič]
UDK: 339.138(043.2)
COBISS: 30178141 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 685
Št. prenosov: 492
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Trademarks;Marketing;New technologies;Consumers;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 81 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 1462231
Priporočena dela:
, magistrsko delo
, diplomsko delo
, diplomska naloga
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.