diplomsko delo
Žiga Boršič (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor), Gregor Tomc (Komentor)

Povzetek

Upravljanje z dejavniki za povečanje kreativnosti v oglaševalskih agencijah

Ključne besede

Oglaševanje;Upravljanje;Ustvarjalnost;Agencije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [Ž. Boršič]
UDK: 659.1(043.2)
COBISS: 30895197 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 685
Št. prenosov: 124
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Advertising;Management;Creativity;Agencies;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 53 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 1462523