problem množične menjave v intimnih odnosih
Jan Kreuzer (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor), Karmen Šterk (Komentor)

Povzetek

Osebni marketing

Ključne besede

osebni marketing;marketinški odnosi;darilna menjava;Medosebni odnosi;Ekonomija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [J. Kreuzer]
UDK: 005.57(043.2)
COBISS: 30685277 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 781
Št. prenosov: 400
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Interpersonal relations;Economics;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 48 str.
Ključne besede (UDK): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;management operations;direction;postopki menedžmenta;usmeritev;
ID: 1462584
Priporočena dela:
, problem množične menjave v intimnih odnosih
, diplomsko delo
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo univerzitetnega študija