Primerjava percepcij naročnikov in agencij
Nina Zidar (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor)

Povzetek

Kampanja integriranega tržnega komuniciranja

Ključne besede

integrirano tržno komuniciranje;naročniki;percepcije;Tržno komuniciranje;Agencije;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [N. Zidar]
UDK: 339.13(043.2)
COBISS: 30734685 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 879
Št. prenosov: 220
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing communication;Agencies;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 80 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 1462817
Priporočena dela:
, Primerjava percepcij naročnikov in agencij
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.