primer kampanje Nešteto razlogov za življenje
Milana Simonič (Avtor), Urša Golob (Mentor)

Povzetek

Družbena odgovornost komunikacijskih agencij

Ključne besede

Družbena odgovornost;Socialni marketing;Oglaševanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Simonič]
UDK: 659.3(043.2)
COBISS: 31358301 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 662
Št. prenosov: 121
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Social responsibility;Social marketing;Advertising;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 83 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;mass communication;informing;enlightening of the public at large;množično komuniciranje;obveščanje najširše javnosti;
ID: 1463123
Priporočena dela:
, primer kampanje Nešteto razlogov za življenje
, primer okvare v jedrski elektrarni Krško
, diplomsko delo
, primer revije Jana
, Bentham in Kant o načelih javnega komuniciranja