diplomsko delo
Sašo Oven (Avtor), Urša Golob (Mentor), Samo Kropivnik (Komentor)

Povzetek

Mobilno oglaševanje in slovenski potrošniki

Ključne besede

mobilno oglaševanje;interaktivni digitalni mediji;empirični podatki;Informacijska tehnologija;Komunikacijska tehnologija;Mobilne komunikacije;Oglaševanje;Potrošniki;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [S. Oven]
UDK: 659.1(497.4)(043.2)
COBISS: 30918749 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1226
Št. prenosov: 587
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Information technology;Communication technology;Mobile communications;Advertising;Consumers;Slovenia;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 114 f.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 1463318
Priporočena dela:
, veda, veščina ali umetnost
, primer: Duhan d.d. Rijeka
, diplomsko delo
, kdo nosi odgovornost za prakso prikritega oglaševanja?