interni marketing skozi prizmo vodilnih in zaposlenih v podjetju LifeClass Hotels & Spa
Lucija Velkavrh (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor), Bojana Lobe (Komentor)

Povzetek

Človeški faktor v storitvenih organizacijah

Ključne besede

Interni marketing;Storitveni sektor;Zadovoljstvo na delovnem mestu;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [L. Velkavrh]
UDK: 331.108(043)
COBISS: 32107869 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 755
Št. prenosov: 229
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Internal marketing;Service sector;Job satisfaction;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 120 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;labour;employment;work;labour economics;organization of labour;delo;zaposlovanje;sindikati;theory and organization of work;relations between business firms and employees;teorija in organizacija dela;odnosi med podjetji in zaposlenimi;ergonomija;
ID: 1463878
Priporočena dela:
, interni marketing skozi prizmo vodilnih in zaposlenih v podjetju LifeClass Hotels & Spa
, diplomsko delo
, diplomsko delo