diplomsko delo
Tanja Željko (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor)

Povzetek

Percepcija etike med zaposlenimi v oglaševalskih agencijah v času recesije

Ključne besede

Oglaševanje;Etika;Recesija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [T. Željko]
UDK: 659.1:17(043.2)
COBISS: 31776861 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 671
Št. prenosov: 118
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Advertising;Ethics;Recession;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 62 f.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;philosophy;psychology;filozofija;psihologija;moral philosophy;ethics;practical philosophy;moralna filozofija;etika;praktična filozofija;
ID: 1464310
Priporočena dela:
, delo diplomskega seminarja
, delo diplomskega seminarja
, delo diplomskega seminarja
, diplomsko delo