primerjalna študija primerov Nestlé S. A. in Mlekarn Celeia, d. o. o.
Sandra Jelen (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor)

Povzetek

Trajnostni marketing kot sodobna alternativa poslovnega razmišljanja

Ključne besede

trajnostni marketing;zeleni marketing;Trajnostni razvoj;Živilska industrija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [S. Jelen]
UDK: 339.138:502.131.1(043.2)
COBISS: 32151901 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1016
Št. prenosov: 348
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Sustainable development;Food industry;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 63 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;mathematics;natural sciences;naravoslovne vede;matematika;the environment and its protection;varstvo okolja;
ID: 1464678
Priporočena dela:
, primerjalna študija primerov Nestlé S. A. in Mlekarn Celeia, d. o. o.
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, diplomska naloga