diplomsko delo
Nataša Verk (Avtor), Urša Golob (Mentor)

Povzetek

Motivi potrošnikov in njihovo vedenje v procesu elektronskih govoric

Ključne besede

elektronske govorice;potrošniki;Vedenje potrošnikov;Nove tehnologije;Internet;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [N. Verk]
UDK: 366:004.738.5(043.2)
COBISS: 30723421 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 736
Št. prenosov: 194
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Consumer behavior;New technologies;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 70 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;safeguarding the mental and material necessities of life;socialno delo;socialna pomoč;stanovanje;zavarovalstvo;consumerism;potrošništvo;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;computer science and technology;computing;data processing;računalniška znanost in tehnologija;računalništvo;obdelava podatkov;computer communication;computer networks;računalniške komunikacije;računalniška omrežja;networks according to area covered;omrežja glede na prostranost;network interconnection;internetworking;medsebojno povezovanje omrežij;medomrežanje;
ID: 1464837