diplomsko delo
Simona Franc (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor)

Povzetek

Zaupanje in marketinški odnosi

Ključne besede

Zaupanje;Tržni odnosi;Komuniciranje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [S. Franc]
UDK: 659.3:177.3(043.2)
COBISS: 31555677 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 671
Št. prenosov: 144
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Trust;Market relations;Communication;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 48 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;mass communication;informing;enlightening of the public at large;množično komuniciranje;obveščanje najširše javnosti;philosophy;psychology;filozofija;psihologija;moral philosophy;ethics;practical philosophy;moralna filozofija;etika;praktična filozofija;ethics and society;etika in družba;
ID: 1464907
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, diplomsko delo