diplomsko delo
Lucija Žerdin (Avtor), Nina Tomaževič (Mentor)

Povzetek

Merjenje zadovoljstva strank

Ključne besede

zadovoljstvo;stranke;organizacija;zaposleni;odnosi s strankami;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FU - Fakulteta za upravo
Založnik: [L. Žerdin]
UDK: 351:005.336.3(043.2)
COBISS: 3710126 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1703
Št. prenosov: 557
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za upravo
Strani: VIII, 53 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;public administration;government;military affairs;javna uprava;particular activities of public administration;posamične dejavnosti javne uprave;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;management activities;menedžerske dejavnosti;management conditions;factors;pogoji menedžmenta;dejavniki;
ID: 1465901
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, diplomsko delo visokošolskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega programa I. stopnje