Milena Bevc (Avtor)

Povzetek

Učinkovitost in pravičnost sta ključna kriterija financiranja izobraževanja iz javnih sredstev. V prispevku najprej prikazujemo širši teoretični okvir, ki zajema opredelitev in merjenje teh dveh pojavov, nato rezultate merjenja za visoko šolstvo v drugih državah in nazadnje rezultate merjenja v Sloveniji. Prikaz za Slovenijo izhaja iz druge longitudinalne analize o učinkovitosti visokega šolstva v državi, ter prve empirične analize o pravičnosti financiranja le tega iz javnih sredstev. Navedene analize za Slovenijo temeljijo na dveh raziskovalnih projektih.

Ključne besede

izobraževanje;učinkovitost;pravičnost;financiranje;Republika Slovenija;mednarodne primerjave;Visoko šolstvo;Visokošolsko izobraževanje;Pravičnost;Učinkovitost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
UDK: 378
COBISS: 536140 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Matična publikacija: Teorija in praksa
Št. ogledov: 1173
Št. prenosov: 222
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: Efficiency and equity are two main criteria of public funding of education. At the beginning, the author presents a theoretical basis of these two phenomena, continues with the results of measurement of efficiency and equity of public funding of higher education for other countries and than concentrates on the results of measurement in Slovenia. The analysis for Slovenia is based on the second longitudinal analysis of the efficiency of higher education in the country and the first empirical analysis of equity of its funding from public sources. The presented analyses for Slovenia were performed within two research projects.
Sekundarne ključne besede: education;effectiveness;justice;financing;Republic Slovenia;University education system;Higher education;Justice;Effectiveness;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 90-102
Letnik: ǂLet. ǂ40
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: jan./feb. 2003
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;higher education;universities;academic study;visoko šolstvo;univerzitetni študij;akademski študij;
ID: 1466721