Andrej Sušjan (Avtor)

Povzetek

In the paper the absence of marketing from mainstream economic theory is attributed to the static concept of competition as a market structure. Marketing, on the other hand, is compatible with a dynamic view of competitionas a behavioural process. The latter approach can be found in classical economics and, nowadays, in institutionalist economic theories, suchas Austrian and post-Keynesian theory. For Austrian economists market is aprocess within which marketing is an integral part of entrepreneurial behaviour. In post-Keynesian theory marketing expenses are considered as firm's investment and post-Keynesian pricing models include the concept of product life cycle as derived from marketing practice.

Ključne besede

Trženje;Konkurenca;Ekonomske teorije;Postkeynesianizem;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
UDK: 33
COBISS: 23383645 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Matična publikacija: Teorija in praksa
Št. ogledov: 669
Št. prenosov: 117
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂrole of marketing within economic theory
Sekundarni povzetek: Odsotnost koncepta trženja v mainstream ekonomski teoriji pojasnjujemo s statičnim razumevanjem konkurence, ki konkurenco istoveti s tržno strukturo. Trženje je združljivo z dinamičnim konceptom konkurence, ki konkurenco obravnava kot rivalsko obnašanje med podjetji. Takšno razumevanje konkurence je bilo značilno za klasično politično ekonomijo, v novejšem času pa je značilnost institucionalističnih ekonomskih smeri, kakršni sta avstrijska in postkeynesianska teorija. V avstrijskem konceptu tržnega procesa je trženje integralni sestavni del podjetniškega delovanja. Postkeynesianska teorija trženjske izdatke obravnava kot dolgoročne investicije, postkeynesianski modeli cenovnega obnašanja pa vključujejo trženjski koncept življenjskega cikla proizvoda.
Sekundarne ključne besede: Marketing;Competition;Economic theories;Postkeynesianism;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 843-856
Letnik: ǂLetn. ǂ41
Zvezek: ǂšt. ǂ5/6
Čas izdaje: sept./dec. 2004
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;
ID: 1467782
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, Edward Elgar, Cheltenham 2003, str. 405+xvii, $185.00