Kirk Hallahan (Avtor), Dejan Verčič (Avtor)

Povzetek

Članek raziskuje naravo strateškega komuniciranja, ki je opredeljeno kot načrtna uporaba komuniciranja s strani organizacije za izpolnitev njenega poslanstva. Z razvojem, izvedbo in ocenjevanjem komuniciranja v organizaciji se ukvarja šest disciplin: menedžment, trženje, odnosi z javnostmi, strokovno komuniciranje, politično komuniciranje in informativne oz. družbeno-trženjske kampanje. Prispevek obravnava tudi naravo izraza strateški in predstavi ključne vidike komuniciranja. Deloma temelji na prispevkih avtorjev in drugih sodelujočih na okrogli mizi Mednarodnega komunikološkega združenja (ICA) maja leta 2005 v New Yorku.

Ključne besede

Komuniciranje;Komunikacijsko upravljanje;Komunikacijski modeli;Teorija komuniciranja;Odnosi z javnostmi;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
UDK: 659.4:005.57
COBISS: 28029533 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Matična publikacija: Teorija in praksa
Št. ogledov: 564
Št. prenosov: 108
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Defining strategic communications
Sekundarni povzetek: This article explores the nature of strategic communication, which is defined as the systematic use of communication by the organization to fulfill its mission. With the development, implementation and evaluation of communication within the organization is engaged six disciplines: management, marketing, public relations, technical communication, political communication and information oz. social-marketing campaign. Article also discussed the nature of the term "strategic" and present key aspects of communication. Partly based on the authors and other participants contributions at the International Communication Association (ICA) roundtable in May 2005 in New York.
Sekundarne ključne besede: Communication;Communication management;Communication model;Communication theory;Public relations;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 628-662
Letnik: ǂLetn. ǂ45
Zvezek: ǂšt. ǂ6
Čas izdaje: nov.-dec. 2008
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;public relations (pr);odnosi z javnostmi;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;management operations;direction;postopki menedžmenta;usmeritev;
ID: 1469679