Povzetek

Sodobne organizacije se morajo dokazovati na področju upravljanja z materialnimi in tudi nematerialnimi sredstvi. Pa ne samo v profitnem sektorju, tudi v javnem sektorju morajo izkazovati vrednost izvedenega, upravičenost za delovanje, predvsem pa učinkovitost v skladu s porabo javnih sredstev. Strokovnjaki za odnose z javnostmi trdijo, da lahko stroka odnosov z javnostmi s svojim znanjem, načinom dela in ugotovitvami pomaga odločevalcem razumeti širše okolje, zaznavati trende, preprečevati nesoglasja in konflikte ter prispevati k poslovni uspešnosti podjetij. Menedžerji želijo videti konkretne rezultate komuniciranja, ki upravičujejo porabljena sredstva za doseganje programskih rezultatov, pa tudi jasno izražene do(pri)nose k povečanemu ugledu, boljšim odnosom s strateškimi javnostmi, k dohodkovni ali delničarski vrednosti organizacij. Namen prispevka je predstaviti pomen vrednotenja v odnosih z javnostmi, kakor ga obravnavajo teoretiki in prakticirajo praktiki. Največ pozornosti je namenjeno predstavitvi aplikativnega vrednotenja v odnosih z javnostmi.

Ključne besede

Odnosi z javnostmi;Učinkovitost;Vrednotenje;Teorije;Modeli;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
UDK: 659.4
COBISS: 28033629 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Matična publikacija: Teorija in praksa
Št. ogledov: 558
Št. prenosov: 124
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Evaluation in public relations
Sekundarni povzetek: Modern organisations must prove their competence in managing tangible and intangible resources. Not only in the commercial sector, but also in the public sector; public and state institutions must repeatedly demonstrate their effectiveness and efficient use of public funds, as well as the legitimacy of their operation. Public relations experts claim that with its knowledge, methods of their work and evaluation findings, the profession is able to help decision-makers understand their broader environment, recognise trends, prevent disagreements and conflicts, and contribute to greater business efficiency. Managers want to see tangible results from communication, which justify the funds used to achieve programme results, as well as clearly express their contribution to better reputation, improved strategic relations with different stakeholders, to increase the income and share-related value of their companies. The purpose of this paper is to present different forms and methods of evaluation in public relations as being understood and used by theoreticians and practitioners. Most of the attention is devoted to the applicative aspect of the evaluation in public relations.
Sekundarne ključne besede: Public relations;Effectiveness;Evaluation;Theories;Models;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 848-869
Letnik: ǂLetn. ǂ45
Zvezek: ǂšt. ǂ6
Čas izdaje: nov.-dec. 2008
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;public relations (pr);odnosi z javnostmi;
ID: 1469690
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, primer prevzema Hermes SoftLaba
, Simobilove organizacije Žur z razlogom
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo univerzitetnega študija