Samo Kropivnik (Avtor), Nataša Kejžar (Avtor)

Povzetek

Internet kot sodobni komunikacijski kanal ponuja trženjskemu komuniciranju veliko možnosti, ki pa prinašajo pozitivne učinke, le če upoštevamo njegove posebnosti. V našem prispevku nadgradimo tradicionalne pristope za merjenje interneta z izsledki uporabe metod opisne analize omrežij. Cilj je dopolniti podatke o dosegu (angl. reach) z razumevanjem povezav med obiskovalci spletnih mest. Vizualizacija vzorcev pregledovanja omrežja, skupine strukturno enakovrednih spletnih mest in izračuni verjetnosti pregledovanja za te skupine celovito opišejo povezave med obiskovalci v celotnem nacionalnem omrežju komercialnih spletnih mest v Sloveniji jeseni 2006. Šele te informacije omogočijo učinkovitejše trženjsko komuniciranje na internetu, zgolj s prikazi dosega pa jih zanemarimo, čeprav jih neobdelani podatki za izračunavanje dosega vsebujejo.

Ključne besede

komunikacijski kanali;internet (računalniško omrežje);Analiza omrežij;Bločno modeliranje;Internet;Tržno komuniciranje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
UDK: 303:659.113
COBISS: 30182237 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Matična publikacija: Teorija in praksa
Št. ogledov: 780
Št. prenosov: 181
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: As an up-to-date communication channel, the Internet can offer a lot to marketing communications although its specifics should be respected to effectively utilise it and to avoid counter-productive outcomes. In our study traditional approaches to Internet metrics are upgraded with insights offered by utilising exploratory network analysis methods to investigate how people actually browse through the Internet. The aim is to improve understanding of the conventional reach figures by gaining more knowledge about the relations between website audiences. The exploratory network analysis of automatic audience measurement logs yields valuable results: the visualisation of network browsing patterns, clusters of structurally equivalent sites and the projection of browsing probabilities on the clusters fully reveal the relations between audiences in Slovenia in 2006 and enable more sophisticated Internet marketing communications planning.
Sekundarne ključne besede: Network analysis;Blockmodeling;Internet;Marketing communication;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 45-69, 300
Letnik: ǂLetn. ǂ48
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: jan.-feb. 2011
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;methods of the social sciences;metode družbenih ved;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 1470643
Priporočena dela:
, veda, veščina ali umetnost
, primer: Duhan d.d. Rijeka