diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu smo predstavili pojem digitalnega marketinga. Opisali smo prednosti in slabosti tovrstnega načina oglaševanja ter podali različne strategije digitalnega marketinga, ki jih uporabljajo podjetja za oglaševanje preko spleta. Za lažje razumevanje smo diplomsko nalogo pisali na primeru podjetja, ki se ukvarja z digitalnim marketingom. Prikazali smo kako v podjetju oglašujejo preko spleta, kakšne strategije uporabljajo in katere so najbolj učinkovite. Pripravili smo tudi prodajni lijak za stranko podjetja, v katerem so prikazane strategije digitalnega marketinga, ki so se v podjetju uporabile za večjo učinkovitost poslovanja. Uporabljene strategije iz prodajnega lijaka smo v empiričnem delu tudi analizirali in predstavili.
Ključne besede
digitalni marketing;prodajni lijak;merjenje uspešnosti digitalnega marketinga;informacijske rešitve;diplomske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2022 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
[U. Lopert] |
UDK: |
659.2:004(043.2) |
COBISS: |
103286787
|
Št. ogledov: |
89 |
Št. prenosov: |
15 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Digital marketing information solutions in the case of company Kompetentnost d. o. o. |
Sekundarni povzetek: |
In the thesis, we have presented the concept of digital marketing. We have described the advantages and disadvantages of this type of advertising and presented the different digital marketing strategies used by online advertising companies. To make it easier to understand, we have written the thesis using the example of a company that deals with digital marketing. We have showed how the company advertises online, what strategies it uses and which ones are most effective. We also created a sales funnel for the company's customer, showing the digital marketing strategies used in the company to increase business efficiency. In the empirical part, the strategies used from the sales funnel were also analyzed and presented. |
Sekundarne ključne besede: |
digital marketing;sales funnel;measuring digital marketing performance;information solutions; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 53 f.)) |
ID: |
14709931 |