diplomsko delo
Urška Lopert (Avtor), Dijana Močnik (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo predstavili pojem digitalnega marketinga. Opisali smo prednosti in slabosti tovrstnega načina oglaševanja ter podali različne strategije digitalnega marketinga, ki jih uporabljajo podjetja za oglaševanje preko spleta. Za lažje razumevanje smo diplomsko nalogo pisali na primeru podjetja, ki se ukvarja z digitalnim marketingom. Prikazali smo kako v podjetju oglašujejo preko spleta, kakšne strategije uporabljajo in katere so najbolj učinkovite. Pripravili smo tudi prodajni lijak za stranko podjetja, v katerem so prikazane strategije digitalnega marketinga, ki so se v podjetju uporabile za večjo učinkovitost poslovanja. Uporabljene strategije iz prodajnega lijaka smo v empiričnem delu tudi analizirali in predstavili.

Ključne besede

digitalni marketing;prodajni lijak;merjenje uspešnosti digitalnega marketinga;informacijske rešitve;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [U. Lopert]
UDK: 659.2:004(043.2)
COBISS: 103286787 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 89
Št. prenosov: 15
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Digital marketing information solutions in the case of company Kompetentnost d. o. o.
Sekundarni povzetek: In the thesis, we have presented the concept of digital marketing. We have described the advantages and disadvantages of this type of advertising and presented the different digital marketing strategies used by online advertising companies. To make it easier to understand, we have written the thesis using the example of a company that deals with digital marketing. We have showed how the company advertises online, what strategies it uses and which ones are most effective. We also created a sales funnel for the company's customer, showing the digital marketing strategies used in the company to increase business efficiency. In the empirical part, the strategies used from the sales funnel were also analyzed and presented.
Sekundarne ključne besede: digital marketing;sales funnel;measuring digital marketing performance;information solutions;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 53 f.))
ID: 14709931