Milena Blažič (Avtor)

Povzetek

Raziskovanje mladinske književnosti je lahko tradicionalno in sodobno. Prvi pristop je preučeval mladinsko književnost le v kontekstu vzgoje in didaktike. Drugi pristop je sodobnejši in preučuje mladinsko književnost kot samostojno področje umetnosti. Pomemben je proces inštitucionalizacije mladinske književnosti kot področja poučevanja na univerzah v Sloveniji, posebej po letu 1990. K temu je prispevala tudi internacionalizacija, ki je poganjala razvoj leposlovja in teorije. Mladinska književnost se je od svojega začetka sredi 19. stoletja velikokrat znašla na razpotjih, v različnih državnih tvorbah (Avstro-Ogrska, Kraljevina SHS, SFRJ, samostojna Slovenije in od leta 2004 Slovenija kot članica EU).

Ključne besede

mladinska književnost;raziskovanje;metodologija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 82-93
COBISS: 7364937 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0021-6933
Matična publikacija: Jezik in slovstvo
Št. ogledov: 896
Št. prenosov: 200
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂintroduction to the theory of youth literture
Sekundarni povzetek: Youth literature can be researched by either applying a traditional or a modern approach. The first approach studies youth literature merely within the context of education and didactics. The second approach is more recent, studying youth literature as an independent art form. What is particularly important is the process of institutionalising youth literature as an area of teaching at universities in Slovenia, especially after the year 1990. Here a contributing factor was also internationalisation, which has been the driving force of the development of literature and theory. Since its beginnings in themid 19th century, youth literature has frequently stood at a crossroads in various national formations (the Austro-Hungarian Empire, the Kingdom of the Serbs, Croats and Slovenes, the Socialist Federal Republic of Yugoslavia, independent Slovenia, and, since 2004, Slovenia as a member of the European Union).
Sekundarne ključne besede: children's and youth literature;research;methodology;mladinska književnost;raziskovanje;metodologija;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 35-49
Letnik: ǂLetn. ǂ52
Zvezek: ǂšt. ǂ6
Čas izdaje: nov.-dec. 2007
ID: 1483758