raziskovalno poročilo projekta
Tatjana Devjak (Avtor), Anita Jug Došler (Avtor), Tatjana Hodnik Čadež (Avtor), Nada Turnšek (Avtor), Darija Skubic (Avtor), Jera Gregorc (Avtor), Dušan Krnel (Avtor), Vesna Geršak (Avtor), Helena Korošec (Avtor), Bogdana Borota (Avtor), Uršula Podobnik (Avtor), Rajka Bračun Sova (Avtor)

Povzetek

Kurikularna področja

Ključne besede

Reggio Emilia pedagoški koncept;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.12 - Končno poročilo o rezultatih raziskav
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 371.13/.16
COBISS: 8685129 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1422
Št. prenosov: 211
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: pre-school education;further education of teachers;predšolska vzgoja;izpopolnjevanje učiteljev;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: 156 f.
ID: 1484391
Priporočena dela:
, raziskovalno poročilo projekta
, participacija otrok
, building bridges between students and classroom teachers in music education