izkušenjsko učenje kot ključ za razširjanje znanja o vrednotah kamna

Povzetek

Kras2011

Ključne besede

bivalna kultura;vernakularna arhitektura;Kras;kamen;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Fakulteta za arhitekturo
UDK: 378.091.3:72.03
COBISS: 9126217 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1580-5573
Matična publikacija: AR
Št. ogledov: 894
Št. prenosov: 226
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂKras2011
Sekundarne ključne besede: art education;architecture;experiential learning;likovna vzgoja;arhitektura;izkustveno učenje;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 37-40
Zvezek: ǂ[Št.] ǂ3
Čas izdaje: 2011
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;higher education;universities;academic study;visoko šolstvo;univerzitetni študij;akademski študij;the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;architecture;arhitektura;periods and phases of architecture;schools;styles;influences;obdobja in faze v arhitekturi;šole;stili;vplivi;
ID: 1484779
Priporočena dela:
, izkušenjsko učenje kot ključ za razširjanje znanja o vrednotah kamna
, kakovost visokega šolstva v Sloveniji in Bosni in Hercegovini
, ustvarjanje evropskega visokošolskega prostora
, sociološka analiza motivacije udeležencev