Mateja Forte (Avtor), Vesna Mikolič (Mentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

jezikovna sporazumevalna zmožnost;slepi;slabovidni;stereotipi;inkluzivno šolstvo;Braillova pisava;modeli poučevanja;tiflopedagogika;redna šola;branje;pisanje;Zavod za slepo in slabovidno mladino Ljubljana;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Založnik: [M. Forte]
UDK: 81:37-056.262(043.2)
Št. ogledov: 2810
Št. prenosov: 86
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: communicative competence;blind;visually disrupted;stereotypes;including schoolinG;Braille's scripture;education models;typhlopedagogics;ordinary school;reading;writing;The institution for blind and visually disrupted youth Ljubljana;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Strani: 83, [38] f.
ID: 1489153