Povzetek

Problem-based learning in an LSP classroom at higher education institutions

Ključne besede

učenje;tuji jeziki;strokovni jeziki;visoko šolstvo;problemsko naravnano učenje;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: [S. l.
Tipologija: 2.25 - Druge monografije in druga zaključena dela
Organizacija: UP - Univerza na Primorskem
Založnik: S. n.]
UDK: 81:378
COBISS: 1660887 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3664
Št. prenosov: 74
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Ključne besede (UDK): language;linguistics;literature;jezikoslovje;filologija;književnost;linguistics and languages;jezikoslovje in jeziki;social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;higher education;universities;academic study;visoko šolstvo;univerzitetni študij;akademski študij;
ID: 1489654
Priporočena dela:
, vloga za pridobitev soglasja k dvopredmetnemu nepedagoškemu študijskemu programu druge stopnje Anglistika Filozofske fakultete Univerze v Mariboru
, vloga za pridobitev soglasja k univerzitetnemu dvopredmetnemu študijskemu programu prve stopnje Medjezikovne študije - angleščina Filozofske fakultete v Mariboru
, vloga za pridobitev soglasja k univerzitetnemu dvopredmetnemu študijskemu programu prve stopnje Angleški jezik in književnost Filozofske fakultete v Mariboru
, vloga za pridobitev soglasja k dvopredmetnemu pedagoškemu študijskemu programu druge stopnje Poučevanje angleščine Filozofske fakultete Univerze v Mariboru