Povzetek

Building corporate reputation through corporate governance

Ključne besede

corporate governance;reputation;competitive advantage;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: Fakulteta za management
UDK: 658:005
COBISS: 2910935 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1854-4223
Matična publikacija: Management
Št. ogledov: 2690
Št. prenosov: 70
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarne ključne besede: vodstvo družbe;ugled;konkurenčne prednmosti;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 221-233
Letnik: ǂVol. ǂ3
Zvezek: ǂno. ǂ3
Čas izdaje: jesen 2008
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;
ID: 1491516
Priporočena dela:
, diplomska naloga
, zaključna projektna naloga
, študija primera