Jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Leto izida: | 2012 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UP PEF - Pedagoška fakulteta |
UDK: | 37.01 |
COBISS: | 4520663 |
ISSN: | 1338-0982 |
Matična publikacija: | ǂPedǂagogika |
Št. ogledov: | 3795 |
Št. prenosov: | 79 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarne ključne besede: | teachers;competencies;classroom practice;information and communication technology;ICT; |
---|---|
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 232-246 |
Letnik: | ǂVol. ǂ3 |
Zvezek: | ǂno. ǂ4 |
Čas izdaje: | 2012 |
Ključne besede (UDK): | social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;fundamentals of education;theory;policy etc;; |
ID: | 1492393 |