Equity and learning outcomes
Majda Cencič (Avtor), Andrej Koren (Avtor)

Povzetek

Slovenia

Ključne besede

kapital;ravnatelji;učitelji;izobraževanje;učenje;poučevanje;equity;headteachers;teachers;education;learning;teaching;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.25 - Drugi članki ali sestavki
Organizacija: UP PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 37.014(497.12)
COBISS: 4822743 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3965
Št. prenosov: 76
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: equity;headteachers;teachers;education;learning;teaching;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 173-177
Čas izdaje: 2013
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;fundamentals of education;theory;policy etc;;
ID: 1492719
Priporočena dela:
, Equity and learning outcomes
, interno gradivo za študente Predšolske vzgoje
, assessing the mentoring needs of new primary head teachers in Slovenia