zaključno delo
Povzetek
V prvem delu diplomskega dela smo predstavili zgodnji razvoj številskih predstav, in sicer prirejanje 1-1. Na začetku smo predstavili načela, cilje in naloge vzgojiteljev pri seznanjanju otrok z matematiko v vrtcu in se nato na kratko osredotočili na otroško igro, saj otroci večino znanja pridobijo preko igre. Tako se sprostijo in brez napora sledijo ciljem, ki si jih je zadal vzgojitelj. Predstavili smo tudi značilnosti mlajših otrok, kako in na kakšen način jih seznanjamo z matematiko. V drugem delu diplomske naloge smo predstavili dejavnosti, ki so primerne za razvijanje spretnosti prirejanja 1-1. Izbrane dejavnosti prirejanja 1-1 smo v okviru praktičnega dela predstavili otrokom in jih skupaj z njimi izvedli. Iz nabora dejavnosti smo izbrali pet dejavnosti, ki smo jih izvajali v enem tednu, po eno vsak dan. Izbrane dejavnosti prirejanja 1-1 smo nato evalvirali.
Ključne besede
diplomska dela;zgodnja matematika;prirejanja 1-1;štetje;dejavnosti prirejanja 1-1;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2022 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[L. Martini] |
UDK: |
373.2.091.3:51(043.2) |
COBISS: |
110811651
|
Št. ogledov: |
99 |
Št. prenosov: |
7 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Activities of 1-1 correspondence for the first educational period |
Sekundarni povzetek: |
In the first part of the diploma thesis, we presented the early development of numeric conception, namely 1-1 correspondence. In the beginning, we presented the principles, goals, and tasks of educators in introducing children to mathematics in kindergarten, and then briefly focused on children's play, as children gain most of their knowledge through play. In this way, they relax and effortlessly follow the goals set by the educator. We also presented the characteristics of younger children, how and in what way we acquaint them with mathematics. In the second part of the diploma thesis, we presented activities that are suitable for developing skills of 1-1 correspondence. As part of the practical work, we presented the selected activities of the 1-1 correspondence to the children and carried them out together. We selected five of the set of activities that we carried out in one week, one every day. Selected activities of 1-1 correspondence were then evaluated. |
Sekundarne ključne besede: |
theses;early mathematics;1-1 correspondence;counting;activities of 1-1 correspondence;Predšolska vzgoja;Matematika;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 74 str.)) |
ID: |
15184214 |