magistrsko delo
Tinkara Pokorn (Avtor), Primož Pori (Recenzent), Marta Bon (Konzultant), Marko Šibila (Mentor)

Povzetek

Osnovni namen magistrskega dela je bil predstaviti in analizirati vsebinske vidike malega rokometa (strukturo igre) skupaj z različnimi didaktičnimi pristopi pri poučevanju malega rokometa. Ob tem smo skušali zbrati tudi čim več informacij o drugih pedagoških (vzgojnih) vidikih malega rokometa. Delo je monografskega tipa, temelji na sistematičnem pregledu strokovne in znanstvene literature na področju malega rokometa in nekoliko širše na področju uvajanja najmlajših v rokomet. Pri pisanju smo si pomagali z zbiranjem gradiva, s pregledovanjem, povzemanjem in prevajanjem. Med uporabljenimi bazami podatkov, iz katerih smo črpali informacije, so Pub Med, CrossRef in Google Scholar. Ugotavljamo, da avtorji pri učenju malega rokometa zagovarjajo dolgoročnost in sistematičnost. Trenerji in učitelji ne bi smeli prehitevati in pretiravati pri podajanju novih informacij, prilagojene in primerne morajo biti starosti vadečih in njihovim gibalnim sposobnostim. Za mali rokomet je značilna vsestranska vadba, s čim večjim številom raznovrstnih gibalnih nalog, ki igralca celostno oblikujejo. Eden izmed priporočljivih pristopov za učinkovito učenje rokometa je pristop, ki temelji na igralni obliki. Metoda učenja s pomočjo igre je otrokom najbližja in najbolj naravna. Mali rokomet spoznavajo prek elementarnih iger in iger s prirejenimi pravili. Glede na strokovne usmeritve je ena temeljnih značilnosti malega rokometa zahteva, da se igra z osebno obrambo. Priporočilo je tudi, da se število igralcev v igri postopoma veča. Priporočajo se neuradna tekmovanja oziroma turnirji v prilagojeni obliki, kjer rezultat ni pomemben. Prilagojena pravila igre najmlajšim omogočajo uspešno igranje. Na osnovi zbranih informacij lahko zaključimo, da je v procesu vadbe malega rokometa za končni uspeh zelo pomembno, da trener ali športni pedagog poučuje na način, ki vključuje igrivost in sproščenost, veliko ustreznih metodičnih postopkov, manj tekmovalnosti. Voditi jih mora tako, da ustrezno doživljajo uspešnost v napredovanju igranja, z veliko veselja in užitka ob igranju, ki vključuje hkratno pridobivanje novih izkušenj.

Ključne besede

šport;rokomet;mali rokomet;previla;razvojne značilnosti otrok;zgodnja specializacija;gibalne sposobnosti;metode učenja;vadba;tekmovanja;otroci;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FŠ - Fakulteta za šport
Založnik: [T. Pokorn]
UDK: 796.322.4
COBISS: 119082243 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 62
Št. prenosov: 18
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of various aspects of mini-handball
Sekundarni povzetek: The thesis analyses the structure of mini-handball, its educational aspects and different didactic approaches for teaching it to children. A variety of sources in the field of mini-handball and the initiation of children into the game have been collected, researched, summarised and translated. A few of the databases used were Pub Med, CrossRef and Google Scholar. Analysis showed that long-term goals should be pursued when teaching mini-handball. It is therefore advisable to consider young players’ motor skills and age in order not to provide them with too much information too quickly. A wide range of activities, which are typical of mini-handball, develop the player as a whole. One of the most effective and natural methods for teaching children is the game-based approach, where young players acquaint themselves with mini-handball by playing basic games and games with modified rules. The most appropriate defensive system is individualised defence. The number of players in the game should increase with time. Unofficial competitions and adapted tournaments that do not focus on results are also recommended. Adapted rules stimulate children to play successfully In conclusion, it is very important for a mini-handball coach or PE teacher to employ methods that emphasize playfulness rather than competitiveness, which enables young players to enjoy playing mini-handball as they gain new experience.
Sekundarne ključne besede: sport;mini handball;rules;methodology;competitions;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za šport
Strani: 80 str.
ID: 15523637