diplomsko delo
Miha Mitič (Avtor), Mojca Ciglarič (Mentor), Matjaž Pančur (Komentor)

Povzetek

Strežniki za igro Minecraft so zaradi narave igre omejeni na glavno nit programa, saj je mnogo opravil potrebno izvajati sinhrono.To preprečuje večje število igralcev v eni igri.V diplomskem delu rešujem ta problem s skaliranjem igre preko uporabe gruče Kubernetes.S tem se problemu učinkovito izognemo, potrebno pa je poudariti, da rešitev ni brez kompromisov.S to rešitvijo vsi igralci niso več povezani v skupen svet, temveč so razdeljeni med več svetov.Rešitev je primerna v situacijah, kjer ta kompromis ne vpliva na kvaliteto doživetja igranja.Cilj rešitve je višje število igralcev povezanih v omrežje, ter s tem boljša izkoriščenost celotnega računalniškega sistema.

Ključne besede

Minecraft;Kubernetes;vsebnik;skaliranje;operater;računalništvo in informatika;univerzitetni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [M. Mitič]
UDK: 004.5:794(043.2)
COBISS: 113266179 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 144
Št. prenosov: 82
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Scaling Minecraft using Kubernetes
Sekundarni povzetek: Due to the nature of the game, Minecraft servers are limited to the main thread, as many tasks are required to completed synchronously.This in turn prevents larger number of players on a single server.I attempt to evade the problem by scaling the game using a Kubernetes cluster.With that, the problem can be efficiently avoided, but it is important to mention that the solution is not without compromise.With this solution, players are no longer connected to the same world, but are split among multiple.The solution is applicable in situations where the compromise does not affect the quality of gameplay.The goal of this work is to increase the number of players connected to a unified network of servers and with that taking a higher advantage of system resources.
Sekundarne ključne besede: Minecraft;Kubernetes;container;scaling;operator;computer and information science;diploma;Videoigre;Računalništvo;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000468
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 35 str.
ID: 15654912
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo