magistrsko delo
Lucija Gerbec (Avtor), Polona Vilar (Mentor)

Povzetek

V magistrskem delu so v središču našega zanimanja fantje, ter njihova motivacija za branje, interes in odnos do branja, bralno razumevanje in odnos do šolske knjižnice. Iz prakse in raziskav je razvidno, da se v določenem starostnem obdobju pojavlja upad branja pri fantih. Pojavi se vprašanje kako lahko učitelji in knjižničarji pripomorejo k izboljšanju bralne pismenosti pri fantih. Ena od rešitev, kako izboljšati bralne rezultate fantov, je izvedba aktivnosti in dejavnosti, ki jim povečajo užitek v branju. Za potrebe magistrske naloge smo izvedli bralna srečanja za skupino fantov in z njimi skušali ugotoviti ali vodena in načrtna dejavnost lahko, oziroma kako vpliva na njihove bralne dosežke, bralno motivacijo, bralno razumevanje in odnos do šolske knjižnice. Na podlagi rezultatov smo pripravili primere naslovov, s katerimi lahko učitelj ali šolski knjižničar vplivajo na izboljšanje bralne motivacije, bralnega razumevanja in odnosa do branja pri fantih. Med srečanjismo ugotovili, da določena načrtovana aktivnost lahko pozitivno vpliva na fante in na njihov odnos ter interes do branja. Fantje so po koncu bralnih srečanj večkrat prišli v knjižnico, v njej so se počutili bolj domače in samostojno. Začeli so brati knjige, ki so jih spoznali v času srečanj in uporabljati na novo spoznane bralne učne strategije.

Ključne besede

brana kultura;pismenost;fantje;branje;šolske knjižnice;motivacija;bolonjske magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [L. Gerbec]
UDK: 028.5-055.15(043.2)
COBISS: 112861699 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 75
Št. prenosov: 36
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Encouraging literacy and reading culture with boys in primary education
Sekundarni povzetek: The thesis focuses on boys and their motivation, interest and attitude to reading, reading comprehension and going to the school library. Practise and researches have shown a decline in reading with boys at a certain age. The question how librarians and teachers can help improve boys' literacy has become important. One of the key solutions is implementing reading activities boys enjoy. For the thesis purpose we created reading meetings for a group of boys and tried to find out if and how guided and planned activities can affect their reading accomplishments, reading motivation, comprehension and attitude to the school library. The results were positive. As a result we prepared some books for the boys to read. They came to library more, felt more comfortable and independent.
Sekundarne ključne besede: Bralna pismenost;Magistrske naloge;Dečki;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo; študijski program Bibliotekarstvo, informacijski in založniški študiji, smer Bibliotekarstvo
Strani: 75 f.
ID: 15673299