Ana Perović (Avtor)

Povzetek

Prispevek preučuje reprezentacijo islama v osnovnošolski poeziji v tretjem vzgojnoizobraževalnem obdobju. Najpogosteje brani besedili, v katerih srečamo motive iz muslimanskega sveta, sta Turjaška Rozamunda Franceta Prešerna in Čaša nesmrtnosti Antona Aškerca. Cilj književnega pouka je umeščanje besedil v kulturni kontekst. Prispevek bo pokazal, kako uspešni smo pri tem. Med osmošolci je bila izvedena raziskava sprejemanja in dojemanja islama, kot ga prikazujeta omenjeni besedili.

Ključne besede

osnovna šola;pouk književnosti;islam;medkulturnost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 821.163.6-1.09:28:373.3
COBISS: 91886595 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 52
Št. prenosov: 23
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: The paper examines the representation of Islam in primary school poetry in the third educational period. The most frequently read texts in which we encounter themes from the Muslim world are Turjaška Rozamunda (Rosamund of Turjak) by France Prešeren and Čaša nesmrtnosti (Glass of Immortality) by Anton Aškerc. The learning objective of literary lessons is to deal with texts in a cultural context. The article shows how successful we are at achieving this. A survey of acceptance and perception of Islam as shown in the texts was conducted among the eighth graders.
Sekundarne ključne besede: Slovenian literature;Slovenian poetry;Slovenian poets;primary school;literature lessons;Islam;interculturality;Slovenska poezija;Slovenski pesniki;
Strani: Str. 327-333
DOI: 10.4312/Obdobja.40.327-333
ID: 15832373
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, primer projektnega dela z dogodkom Podarim ti pesem