Ni podatka o avtorju.
Povzetek
V magistrskem delu je predstavljeno elektronsko izobraževanje v širšem smislu in preneseno na Ministrstvo za obrambo kot primer dobre prakse. Izhajajoč iz osebnih izkušenj pri dosedanjem delu na področju uporabe elektronskega izobraževanja, smo v magistrskem delu analizirali številne primarne in sekundarne vire, izvedli analizo delovanja e-izobraževanja na Ministrstvu za obrambo, izvedli primerjavo med različnimi koncepti e-izobraževanja, predstavili potencialne učinkovitosti za uvedbo in uporabo e-izobraževanja za potrebe javne uprave ter izvedli empirično raziskavo o ustreznosti in uporabnosti e-izobraževanja na Ministrstvu za obrambo. V teoretičnem delu smo opisali zgodovinski razvoj, temeljne pojme, značilnosti, predstavili lastnosti in oblike e-izobraževanja. Osvetlili smo tudi vrste in oblike sodobnega e-izobraževanja, ki so se pojavile skozi njegovo evolucijo. E-izobraževanje ima svoje posebnosti, zato smo v nadaljevanju usmerili raziskovanje na formalno urejenost e-izobraževanja na Ministrstvu za obrambo in izpostavili prednosti njegove uvedbe na ministrstvo. Osrednja tema magistrskega dela je Elektronsko izobraževanje na Ministrstvu za obrambo kot primer dobre prakse, ki trenutno predstavlja zmogljivost na področju vojaškega izobraževanja in usposabljanja na Ministrstvu za obrambo. Zaradi tega smo v raziskovalnem delu magistrskega dela analizirali uveden sistem e-izobraževanja na Ministrstvu za obrambo in ga primerjali z drugimi podobnimi sistemi v okviru javne uprave. Prav tako smo iskali prednosti ter slabosti uporabe omenjenega sistema za potrebe usposabljanja zaposlenih v celotnem obrambnem sistemu predvsem v vsebinskem in tehničnem segmentu. Prikazati smo želeli, da sistem e-izobraževanja omogoča posodobitve v smislu izobraževalnih vsebin v zelo kratkem času in na drugi strani pa sistem omogoča uporabo velikemu število uporabnikov brez finančnih posledic za Ministrstvo za obrambo.
Ključne besede
e-izobraževanje;informacijsko-komunikacijska tehnologija;kombinirano izobraževanje;samoizobraževanje;javna uprava;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2021 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
FDŠ - Fakulteta za državne in evropske študije |
Založnik: |
[K. Horvat] |
Št. ogledov: |
7 |
Št. prenosov: |
0 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni povzetek: |
This master's thesis deals with e learning in a wider sense, endorsed by the Ministry of Defence as an example of good practice. Based on personal working experience in the area of e learning so far, we analysed a number of primary and secondary sources in this master’s thesis, and the functioning of e learning at the Ministry of Defence. In addition, we compared various concepts of e learning, and presented potential efficiencies in favour of introducing and implementing e learning for the needs of the broader public administration. Moreover, it draws attention to the types and forms of modern e learning, which appeared throughout the evolution of e learning. Since e learning has its own particularities, we then focused our research on the formal regulation of e learning at the Ministry of Defence, and highlighted the advantages of its introduction at the Ministry. The main topic in this master's thesis is e learning at the Ministry of Defence as an example of good practice, which currently represents a military education and training capability at the Ministry of Defence. Our aim was to demonstrate that the e-learning system enables educational content to be updated in a very short period of time, and that the system can be used by a large number of users without financial consequences for the Ministry of Defence. |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar vira: |
Mag. delo 2. stopnje bolonjskega študija;
Nasl. z nasl. zaslona;
Opis vira z dne 7. 7. 2022;
|
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (94 str.)) |
ID: |
15882447 |