Povzetek

Socialne zvrsti jezika vzbujajo med raziskovalci zaradi porajajočih se sprememb vse več zanimanja, in sicer z vidika opazovanja jezikovnih zakonitosti, odnosa govorcev do zvrsti in med njimi. Učitelji in šola kot vzgojno-izobraževalna institucija naj bi bili tisti, ki dosledno opozarjajo na problematična mesta v govoru ter tako skozi rabo uzaveščajo pomembnost izbire okoliščinam ustreznega/primernega izraza. Raziskava na vzorcu skoraj tisoč anketiranih prinaša zanimive ugotovitve glede rabe socialnih zvrsti slovenskega jezika in odnosa mladostnikov do teh.

Ključne besede

socialne zvrsti jezika;slovenščina;mladostniki;učni načrti;učbeniški kompleti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
UDK: 811.163.6'28
COBISS: 24853512 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: Due to changes in perceptions of social language varieties, researchers are encouraged to research the development of these varieties by observing language rules and the attitude of speakers to different social language varieties. Teachers and school as an educational institution should consistently emphasise the most problematic parts of speech, and thus emphasise the awareness of appropriate expression according to various circumstances. A survey based on a sample of almost a thousand respondents brings interesting findings regarding the use of the Slovene social language varieties and regarding the attitude of youngsters towards them.
Sekundarne ključne besede: Slovene language;social language varieties;youth;curricula;textbook materials;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 247-254
DOI: 10.4312/Obdobja.38.247-254
ID: 15891203