ǂa ǂuniversal school-based suicide preventive program
Jean-Pierre Kahn (Avtor), Renaud F. Cohen (Avtor), Alexandra Tubiana (Avtor), Karine Legrand (Avtor), Camilla Wasserman (Avtor), Vladimir Carli (Avtor), Alan Apter (Avtor), Judit Balazs (Avtor), Raphaela Banzer (Avtor), Barzilay Shira (Avtor), Urša Mars (Avtor), Vita Poštuvan (Avtor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

YAM;univerzalni program;strategije spoprijemanja;samomor;samomorilna ideacija;adolescenti;mehanizmi;preprečevanje samomora;promocija duševnega zdravja;SEYLE;universal programme;coping strategies;suicide;suicidal ideation;adolescents;mechanisms;suicide prevention;mental health promotion;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UP - Univerza na Primorskem
UDK: 616.89
COBISS: 35139331 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1435-165X
Št. ogledov: 1768
Št. prenosov: 35
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: YAM;univerzalni program;strategije spoprijemanja;samomor;samomorilna ideacija;adolescenti;mehanizmi;preprečevanje samomora;promocija duševnega zdravja;SEYLE;
Strani: str. 1671-1681
Letnik: ǂVol. ǂ29
Zvezek: ǂiss. ǂ12
Čas izdaje: 2020
DOI: 10.1007/s00787-020-01476-w
ID: 15915955
Priporočena dela:
, ǂa ǂuniversal school-based suicide preventive program
, diplomsko delo
, comparing avoidant versus approach coping strategies with peer victimization and their association to depression and suicide ideation