magistrsko delo
Zarja Zrinski (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor), Petra Došenović Bonča (Član komisije za zagovor), Tomaž Kolar (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

epidemija;Covid-19;podjetje;zdravje;trženje;efektivnost;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [Z. Zrinski]
UDK: 659.1
COBISS: 108099587 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂrole of advertisements to prevent the spread of SARS-CoV-2 and the response of employees at a selected company
Sekundarne ključne besede: epidemic;Covid-19;enterprises;health;marketing;efficiency;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 51, 5 str.
ID: 16215919