magistrsko delo
Lucija Filipič (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Tomaž Kolar (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

trženje;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;blagovne znamke;Starbucks;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Filipič]
UDK: 366
COBISS: 116253699 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Slovenian consumers' perception of the Starbucks brand prior to their market entry
Sekundarne ključne besede: marketing;consumer behaviour;purchasing;decision making;brands;Starbucks;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 68, 9 str.
ID: 16215968
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, razlike med spoloma
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole