magistrsko delo
Povzetek
Poslovni svet postaja vedno bolj zapleten in hitrejši, potrebe končnih potrošnikov se spreminjajo iz dneva v dan. Prav tako morajo podjetja za svoj obstoj in razvoj analizirati vsak korak konkurence, če želijo v prihodnosti zavzemati enak položaj, kot ga v sedanjosti. Planiranje rasti in razvoja je že v današnjem času nuja za podjetja, ki imajo željo po razvoju.
V teoretičnem delu magistrskega dela smo v uvodnem delu opredelili, kakšni sta vizija in politika podjetja, zakaj sploh potrebujejo jasno zapisano vizijo in politiko podjetja. Dotaknili smo se vrednot udeležencev podjetja in podali razloge, zakaj je pomembna kultura v podjetjih ter kakšne tipe kultur poznamo. Kasneje smo na ravni strateškega managementa pisali o strateško poslovnih področjih, njihovem namenu in strategijah, ki jim naj podjetja sledijo. Prav tako smo predstavili in analizirali različne metodologije planiranja na ravni strateškega managementa.
V empiričnem delu magistrske naloge smo predstavili podjetje in določili temeljne vrednote podjetja. Kasneje smo proučevali zunanje in notranje okolje s pomočjo metod, ki smo jih obravnavali v teoretičnem delu. Izvedli smo analizo managementa s pomočjo Kraljeve metode. Na koncu smo po vseh uporabljenih metodologijah in preučitvah naredili uresničitveni program podjetja FA-DENTAL za obdobje petih let.
Ključne besede
razvoj podjetja;planiranje razvoja;strateški management;politika podjetja;vrednote;analiza;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2022 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
V. Florjančič |
UDK: |
005.412 |
COBISS: |
127304707
|
Št. ogledov: |
6 |
Št. prenosov: |
4 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Business development plan of FA-DENTAL d.o.o. |
Sekundarni povzetek: |
The business world is becoming more and more complex, faster and the needs of end consumers are changing day by day. In order to survive and develop, companies need to analyse every step of the competition if they want to be in the same position in the future as they are in the present. Planning of growth and development is already a necessity for companies that want to develop.
In the theoretical part of the Master's thesis, in the introductory part, we defined what company's vision and policy are, and why companies need a clearly written vision and a policy. We also touched on the values of company staff, and gave reasons, why culture is important in companies and what types of cultures we know. Later, at the level of strategic management, we wrote about strategic business areas and their purpose, as well as the strategies that companies should follow. We also presented and analysed different planning methodologies at the strategic management level.
In the empirical part of the Master's thesis, we presented the company and determined the company's fundamental values. Later, we studied the external and internal environment using the methods discussed in the theoretical part. We also performed a management analysis using the Kralj’s Method. Finally, after all the applied methodologies and studies, we made an implementation programme of the company FA-DENTAL for a period of five years. |
Sekundarne ključne besede: |
development planning;IFAS;EFAS;SFAS;strategic management;company analysis;company values;company policy.; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
IV, 76 str. |
ID: |
16256350 |