diplomsko delo
Povzetek
Podjetja, ki proizvajajo različne vrste letal, se pri uveljavljanju blagovne znamke na trgu soočajo z različnimi izzivi ter notranjimi in zunanjimi dejavniki, ki pomembno vplivajo na njihovo uspešnost. V nalogi je definirana blagovna znamka letal podjetja Pipistrel d. o. o. in prikaz problemov, ki se pojavljajo pri prodaji njihovih produktov na domačem in tujem trgu.
V nalogi je opis poslovnega okolja, marketinga, pravnih podlag in kadrovskih zadev v podjetju, kar predstavlja osnovo za raziskovalni del naloge. V raziskovalnem delu smo ugotavljali, kakšne so dejanske zaznave zaposlenih v zvezi z vplivom posameznih notranjih in zunanjih dejavnikov na uspešnost uveljavljanja blagovne znamke. Rezultati raziskave so pokazali, da je več pozornosti potrebno posvetiti notranjim dejavnikom, na katere ima predvsem vodstvo podjetja večji vpliv. Pri zunanjih dejavnikih pa morajo pristojni organi države izpolniti sprejete obveze iz veljavnih predpisov. Na podlagi ugotovitev pa smo predstavili možnosti oziroma priložnosti, ki bi utegnile inovativnim podjetjem, kot je Pipistrel d. o. o., omogočiti lažjo pot do uresničitve idej.
Ključne besede
Blagovna znamka;inovatorstvo;letalstvo;znamčenje;marketing;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2022 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede |
Založnik: |
[A. Korošec] |
UDK: |
659.1 |
COBISS: |
126605315
|
Št. ogledov: |
1 |
Št. prenosov: |
0 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Branding of the Pipistrel company |
Sekundarni povzetek: |
Aircraft companies are facing various challenges in form of internal and external factors, that have a significant impact on the success of establishing their brand on the market. In this dissertation we define the Pipistrel ltd aircraft brand and address problems that arise when selling their products on domestic and foreign markets.
Our dissertation contains a view of the business environment, marketing, legal foundations and human resources in the company, which form the basis for the research part of the dissertation. In the research we analyze what level of importance would employees ascribe to the individual external factor when it comes to evaluating the success of Pipistrel company on the market. The results show that overall more attention is paid to internal factors where company's management has more influence. In the case of external factors, the competent state authorities fulfill the accepted obligations from the applicable regulations. Based on the findings, we present possibilities and opportunities that could enable innovative companies like Pipistrel ltd. find an easier way to realize their ideas. |
Sekundarne ključne besede: |
Blagovne znamke;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede |
Strani: |
VI, 72 str. |
ID: |
16267144 |