diplomsko delo
Neža Pintarič (Avtor), Narvika Bovcon (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo se osredotočili na oblikovanje učinkovite celostne grafične podobe za podjetje Nežni okusi, ki se ukvarja s peko in pripravo slaščic. V teoretičnem delu smo podrobneje obravnavali teorijo celostne grafične podobe, njeno vlogo za podjetje in ključne elemente, kot so logotip, barvna paleta, tipografija in pisarniške tiskovine. Opravili smo analizo logotipov in spletnih mest podjetij, ki se ukvarjajo z enako panogo. V praktičnem delu smo pridobljeno znanje uporabili za izdelavo celostne grafične podobe in spletne strani. V pomoč pri doseganju ciljev in izdelavi pa so nam bili Adobe programi.

Ključne besede

celostna grafična podoba;spletne strani;oblikovanje;univerzitetni študij;Multimedija;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [N. Pintarič]
UDK: 004.9:655.26(043.2)
COBISS: 120080643 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 82
Št. prenosov: 46
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Designing the brand identity and the web site for a pastry shop
Sekundarni povzetek: In the thesis, we focused on creating an effective corporate visual identity for the company Nežni okusi, which is engaged in baking and preparation of sweets. In the theoretical part, we presented the theory of the good corporate brand design, its role for the company and key elements such as the logo, colour palette, typography and stationery products. We also analyzed the logos and websites of companies in the same industry as our brand. In the practical part, we used the acquired knowledge for creating corporate visual identity for the company Nežni okusi and the website of the company. Adobe programs helped us achieve our goals and create an effective corporate visual identity.
Sekundarne ključne besede: corporate identity;website;graphic design;visual communication;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1001001
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za elektrotehniko, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: XII, 51 str.
ID: 16336561