magistrsko delo
Tjaša Eržen (Avtor), Dušan Mežnar (Mentor)

Povzetek

Socialna omrežja nas vsakodnevno spremljajo tako v privatnem življenju kot tudi na delovnem mestu. Različne platforme ne ponujajo samo združevanja ljudi s podobnimi interesi, ampak tudi prostor za oglaševanje različnim podjetjem. Podjetja tako lahko stopijo v kontakt s potrošniki in dobijo povratne informacije o njihovih izdelkih oziroma storitvah, lahko pa jih uporabljajo tudi za prodajo. Pri tem jim pomagajo tudi influencerji z zanimivim promoviranjem izdelkov in prikazom teh izdelkov v vsakdanjem življenju. Potrošnikom tako na prijazen in nevsiljiv način pokažejo izdelke in jih nagovorijo k nakupu. Pot do nekega izdelka, da ga lahko influencerji promovirajo, pa ni tako lahka in zajema več členov v oskrbovalni verigi. Zavedati se moramo, da je vsak izdelek narejen iz surovin, ki jih je potrebno predelati in nato transportirati, da lahko pridejo na police trgovin, kjer jih je možno kupiti. Celoten proces je poln raznih zapletov, ki se lahko zgodijo kjer koli. Pri tem je seveda pomembna dobra komunikacija med vsemi deležniki v oskrbovalni verigi, ki se lahko le na ta način poskušajo izogniti težavam oziroma se lahko nanje bolje pripravijo.

Ključne besede

oskrbovalne verige;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [T. Eržen]
UDK: 658.7
COBISS: 131173635 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 15
Št. prenosov: 3
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Social media influence on supply chain
Sekundarni povzetek: Social networks accompany us every day both in our private lives and at work. Different platforms offer not only the gathering of people with similar interests but also space for advertising to different companies. Companies can thus come into contact with consumers and get feedback about their products or services They can also use them for sales. Influencers also help them with this by promoting products interestingly and displaying these products in everyday life. They show the products to consumers in a friendly and non-intrusive way and persuade them to purchase. However, the path to a product so that influencers can promote it is not so easy and includes several links in the supply chain. We must be aware that every product is made from raw materials which must be processed and then transported so that only then they can reach the store shelves where consumers can buy them. The road to get here is not easy and is full of different complications that can happen anywhere. In the process, of course, good communication between all stakeholders in the supply chain is important. Only in this way, they can try to avoid problems or better prepare for them.
Sekundarne ključne besede: Družbena omrežja;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: VI, 96 f.
ID: 16366264
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Informacijska varnost
, spletni časopisi in njihove objave na družbenih omrežjih