diplomsko delo
Mitja Polner (Avtor), Damjan Strnad (Mentor), Štefan Kohek (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo izdelali nevronsko mrežo in preprosto arkadno videoigro Bomberman, katero se je nevronska mreža naučila igrati. Videoigro smo izdelali s pomočjo odprtokodnega ogrodja LibGdx v programskem jeziku Java. Implementirali smo lastno nevronsko mrežo in nevronsko mrežo s knjižnico PyTorch. Obe mreži se učita po principu okrepitvenega učenja. Rezultate lastne implementacije nevronske mreže smo primerjali z rezultati nevronske mreže implementirane s knjižnico PyTorch. Ugotovili smo, da so si rezultati obeh mrež zelo podobni. Nevronska mreža po tridesetih minutah učenja uspe počistiti polovico vseh uničljivih zidov.

Ključne besede

arkadna videoigra;igra Bomberman;nevronske mreže;okrepitveno učenje;globoke Q-mreže;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [M. Polner]
UDK: 004.8:004.94(043.2)
COBISS: 139102979 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 136
Št. prenosov: 22
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Teaching a neural network to play a simple arcade game
Sekundarni povzetek: The thesis aimed to create a neural network and a simple arcade video game called Bomberman that the neural network would learn to play. The video game was created using the open-source framework LibGdx in the Java programming language. We implemented our own neural network and a neural network based on the PyTorch library. Both networks learn using the reinforcement learning method. The results of our own implementation of the neural network were compared with the results of the neural network implemented with the PyTorch library. We found that the results of both networks are very similar. After thirty minutes of learning, the neural network manages to clear half of all destructible walls.
Sekundarne ključne besede: arcade video game;Bomberman;neural network;reinforcement learning;deep Q-network;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 48 f.))
ID: 16374780
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov