diplomsko delo
Povzetek
Znanstvena in tehnološka revolucija je naredila korenite spremembe v vseh družbenih in znanstvenih sistemih, še posebej v pedagoški znanosti, tehnične in digitalne naprave ter sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) so postale sestavni del pedagoškega procesa in predstavljajo imperativ sodobnega izobraževanja. Kot posledica omenjene informatizacije izobraževalnega procesa se poraja ideja o inovativni obliki učenja: elektronskem učenju (eng. e-learning), ki je način pridobivanja znanja in veščin ob pomoči izobraževalnih in informacijsko-komunikacijskih tehnologij. Osrednja in ključna vloga študenta pri izobraževanju je, da ob pomoči sodobne tehnologije na kreativen in interaktiven način pridobiva znanje in potrebne kompetence za življenje in delo v sodobni družbi.
V diplomskem delu raziskujemo sodobne učne metode v Osnovni šoli Banović Strahinja. V teoretičnem delu smo predstavili osnovne pojme tradicionalnega in sodobnega učenja v osnovni šoli. V empiričnem delu smo izvedli raziskavo o sodobnih metodah poučevanja med učenci Osnovne šole Banović Strahinja z lastnim vprašalnikom. Ugotovili smo, da jih izmed vseh omenjenih dejavnikov najbolj zanimata elektronsko učenje in uporaba digitalnih platform za učenje
Ključne besede
izobraževanje;e-izobraževanje;sodobne metode;IKT;internet;osnovna šola;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2022 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede |
Založnik: |
[N. Novosel] |
UDK: |
37.02 |
COBISS: |
129456643
|
Št. ogledov: |
15 |
Št. prenosov: |
0 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Modern ways of education in the primary school Banović Strahinja |
Sekundarni povzetek: |
The scientific and technological revolution has made radical changes in all social and scientific systems, especially in pedagogical science, technical and digital devices and modern information and communication technology (ICT) have become an integral part of the pedagogical process and represent an imperative of modern education. As a result of the aforementioned informatization of the educational process, the idea of an innovative form of learning arises: electronic learning (eng. e-learning), which is a way of acquiring knowledge and skills with the help of educational and informational ones. - communication technology. The diploma work is intended for the study and theoretical analysis of electronic learning in modern education. The student has a central and key role in teaching, where with the help of modern technology, he delivers learning content in a creative and interactive way and acquires the necessary competences for life and work in modern society.
In the diploma work, we research the modern learning methods of generation Z. In the theoretical work, we presented the basic concepts of traditional and modern learning in elementary school. In the empirical part, we conducted research on modern teaching methods. among the students of „Banović Strahinja“ primary school with their own questionnaire. We found that out of all the factors mentioned, they are most interested in electronic learning and the use of digital platforms for learning. |
Sekundarne ključne besede: |
Vzgoja in izobraževanje;Pedagogika;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede |
Strani: |
V, 35 f. |
ID: |
16377309 |