diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
Povzetek
Razvoj informacijske tehnologije je omogočil, da so se na študijskem področju razvile nove oblike izobraževanja. Ena teh je kombinirano izobraževanje, katerega je s študijskim letom 2011/2012 vpeljala tudi Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru. Za spremljanje kakovosti novovpeljanega sistema je bilo potrebno razviti ustrezen instrument, katerega predstavljamo v diplomskem delu.
V uvodnem delu najprej opredelimo problem in predstavimo raziskovalno okolje. Nato opišemo metode dela ter podamo predpostavke in omejitve raziskave. V nadaljevanju podamo osnove izobraževanja ter opišemo klasično izobraževanje in e-izobraževanje, ki sta ključna elementa nadalje opredeljenega kombiniranega izobraževanja. Predstavljeni so tudi kazalci kakovosti izobraževanja. V empiričnem delu je predstavljena raziskava z interpretacijo rezultatov. Z raziskavo smo poskušali ugotoviti, kako študentje ocenjujejo izvedbo posameznega predmeta z vidika kakovosti in ustreznosti izvedbe predavanj/e-predavanj, vaj/e-vaj ter e-gradiv, časa, ki ga porabijo za študij e-gradiv, motiviranosti za kombinirano izobraževanje, kot tudi z vidika prednosti in slabosti, ki jih prinaša kombinirano izobraževanje za študente. Na podlagi rezultatov smo v zaključnem delu podali predloge za izboljšave na področju novouvedenega sistema izobraževanja.
Ključne besede
kombinirano izobraževanje;e-gradivo;kakovost;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2012 |
Izvor: |
Kranj |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede |
Založnik: |
[S. Đaković] |
UDK: |
005.336.3 |
COBISS: |
7126547
|
Št. ogledov: |
1357 |
Št. prenosov: |
114 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
MONITORING THE QUALITY OF LECTURES AND PRACTICES AT FACULTY OF ORGANIZATIONAL SCIENCES UNIVERSITY OF MARIBOR BY INTRODUCING BLENDED LEARNING |
Sekundarni povzetek: |
The development of information technology has enabled the field of study to develop new forms of education. One of these is a blended learning, which was introduced by the Faculty of Organizational Sciences, University of Maribor in the academic year 2011/2012. To monitor the quality of the new introduced system it was necessary to develop an appropriate instrument, which is presented in the thesis.
In the introductory section we first define the problem and present the research environment. Then we describe methods and give the assumptions and limitations of the research. Below we give the basics of education and a description of classical education and e-learning, which are key elements of further identified blended learning. We also present the indicators of quality of education. The empirical part demonstrates research with interpretation of the results. We tried to find out how students rated the implementation of each object in terms of quality and relevance of the lectures/e-lectures, practices/e-practices and e-materials, time they spent to study e-materials, motivation for blended learning and also in terms of strengths and weaknesses that blended learning brings to students. Based on the results the final part indicates suggestions for improvements in the field of the newly introduced system of education. |
Sekundarne ključne besede: |
Blended learning;lectures/e-lectures;practices/e-practices;e-material;quality; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede |
Strani: |
81 f., pril. |
Ključne besede (UDK): |
science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;management activities;menedžerske dejavnosti;management conditions;factors;pogoji menedžmenta;dejavniki; |
ID: |
16820 |