magistrska naloga
Neja Klančnik (Avtor), Tina Vukasovič (Mentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

nakupno vedenje;zvestoba potrošnikov;zeleno potrošništvo;blagovna znamka;management znanja;odločanje potrošnikov;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Založnik: [N. Klančnik]
UDK: 658.8(043.2)
COBISS: 125638659 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 6
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Komentar vira: Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Strani: V, 68 str., [6] str. uvezanih pril.
ID: 16853628