magistrsko delo
Povzetek
Na nižji stopnji glasbene šole učenci razvijajo svoje glasbene sposobnosti, spretnosti in znanja s pomočjo glasbenih izkušenj. Učitelj je tisti, ki učenca vodi do pridobivanja le-teh. V okviru poučevanja na daljavo so se učitelji spoprijeli s spremembo prakse, ki so je bili do tedaj vajeni. Najbolj drastično se je spremenilo učno okolje, kar je prineslo veliko novih možnosti in izzivov. Medtem ko se klasični pouk v učilnici izvaja sinhrono oziroma sočasno, pouk na daljavo ponuja tudi druge možnosti, kot je na primer asinhrona (časovno neodvisna) izvedba učnega procesa. Ker ključni element pri izobraževanju na daljavo predstavlja kompetentnost pri uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) in njenih orodij ter pripomočkov, nas je v empiričnem delu magistrskega dela zanimalo, ali se zaradi tega dejavnika med učitelji kažejo razlike v izvedbi učnega procesa na daljavo. Ugotovili smo, da se didaktična praksa učiteljev pri obravnavanem vzorcu v večjem deležu ne razlikuje glede na ta dejavnik.
Ključne besede
magistrska dela;poučevanje na daljavo;glasbeno izobraževanje;informacijsko-komunikacijska tehnologija;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2022 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[M. Trčko] |
UDK: |
37.018.43:004:78(043.2) |
COBISS: |
132861699
|
Št. ogledov: |
23 |
Št. prenosov: |
3 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Distance education in music school |
Sekundarni povzetek: |
In music school, students develop their musical abilities, skills and knowledge through musical experience and teachers are the ones guiding the students towards gaining that experience. With the introduction of distance teaching, teachers faced a change in the practice they had previously been used to. The learning environment has changed drastically, which has brought numerous new possibilities and challenges. While classic classroom lessons are conducted synchronously (time-dependent), distance learning offers other options as well, such as asynchronous (time-independent) implementation of the learning process. Since a key element in distance education is competence in the use of information and communication technology (ICT) with its tools, we examined in the empirical part of this master's thesis whether this factor leads to differences between teachers in the implementation of distance education. We have concluded that there are no considerable differences between teachers' didactic approaches regarding this factor. |
Sekundarne ključne besede: |
master theses;distance teaching;music education;information and communication technology;Izobraževanje na daljavo;Glasbena vzgoja in izobraževanje;Informacijsko-komunikacijska tehnologija;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za glasbo |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 109 str.)) |
ID: |
17007553 |