Povzetek

Prispevek predstavlja izhodišča za razpravo o jezikovnih smernicah in učnih ciljih v vrtcih in šolah s slovenskim učnim jezikom v Tržaški in Goriški pokrajini ter v večstopenjski šoli s slovensko-italijanskim dvojezičnim poukom v Špetru. Izhaja iz rezultatov kvantitativne raziskave o poteku pouka na daljavo med epidemijo covid-19, izvedene med pedagoškim kadrom, dijaki in starši otrok, ki obiskujejo vrtce in šole s slovenskim učnim jezikom in dvojezičnim slovensko-italijanskim poukom v Italiji. Izsledke dopolnjuje analiza petnajstih polstrukturiranih globinskih intevjujev z učitelji o didaktično-metodičnih izzivih pri poučevanju učencev, katerih prvi ali primarni jezik ni slovenski, slovenščina pa tudi ni jezik okolja, v katerem živijo.

Ključne besede

slovenski jezik;slovenske šole;Italija;vzgoja;izobraževanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.09 - Objavljeni strokovni prispevek na konferenci
Organizacija: UNG - Univerza v Novi Gorici
UDK: 37
COBISS: 128278787 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 357
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

URN: URN:SI:UNG
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 507-509
ID: 17010505
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, študija primera šole s slovenskim učnim jezikom v Romjanu (Italija)
, raziskovalna izhodišča in metodološki okvir za pripravo novih učnih gradiv