diplomsko delo
Ana Kondić (Avtor), Eva Jereb (Mentor), Marko Urh (Komentor)

Povzetek

V diplomski nalogi sem želela raziskati, kako je epidemija covid-19 vplivala na izobraževanje učencev predmetne stopnje osnovne šole Stražišče Kranj. Cilj in namen naše naloge je bil ugotoviti, katere so glavne prednosti in slabosti izobraževanja na daljavo in kakšen način izobraževanja učencem bolj ustreza – tradicionalen ali na daljavo. Ugotoviti smo želeli tudi, kako so se učenci znašli z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in za katere predmete so pri izobraževanju na daljavo potrebovali več učenja oziroma časa.

Ključne besede

izobraževanje;izobraževanje na daljavo;epidemija;covid-19;osnovna šola;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [A. Kondić]
UDK: 373.3
COBISS: 143617539 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 32
Št. prenosov: 7
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The impact of covid-19 on the education of students in primary school stražišče kranj
Sekundarni povzetek: The aim of our assignment is to determine the main advantages and disadvantages of distance learning and what kind of education is more suited for pupils – the traditional one or distance learning. We hope to conclude how pupils managed the use of information and communications technology and for which school subjects did they spend more studying or time by using distance learning.
Sekundarne ključne besede: Covid-19;Osnovnošolsko izobraževanje;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: VII, 60, 6 str.
ID: 17143372