predpostavke in implikacije
Rudi Kotnik (Avtor)

Povzetek

Namen prispevka je pojasnitev temeljnih pojmov učnociljnega kurikula in iz tega izhajajoč kritičen razmislek o konceptualnih vprašanjih, ki se pojavljajo, preden se lotimo načrtovanja kurikula in njegovega izvajanja. Prispevek se s pomočjo Rossovega modela kurikula osredotoči na analizo prenašanja učnociljnega kurikula v naše razmere. Na podlagi tega lahko ugotovimo, da je en vidik problemov našega izobraževanja, ki se kažejo tako z uvajanjem bolonjske prenove kot tudi z uvajanjem vzporednih procesov, najprej v nejasnem izvornem konceptu (kompetenčnega pristopa) in nato v uvajanju učnociljnega kurikula (kot cilj) z učnosnovnimi sredstvi.

Ključne besede

učni cilji;učni dosežki;kurikulum;kompetentnost;izkustveno učenje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
UDK: 37.091.2
COBISS: 18380808 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0038-0474
Matična publikacija: Sodobna pedagogika
Št. ogledov: 305
Št. prenosov: 32
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: predpostavke in implikacije
Sekundarni povzetek: The aim of the paper is to clarify the basic concepts of objectives-driven curriculum and to critically examine the conceptual issues related to the design and the implementation of curriculum. Relationship between political positions on the curriculum proposed by Ross is used for the analysis of the implementation of objectives-driven curriculum to Slovenian situation. The result of this analysis shows that one of the reasons for the difficulties in the implementation of Bologna process and the corresponding other processes in education is unclear conceptual framework. Moreover, the objective-driven curriculum as an aim is implemented by the content-driven means.
Sekundarne ključne besede: competence;curriculum;experiental learning;aims;objectives;outcomes;
URN: URN:NBN:SI:doc-DOHKIEYS
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 52-67
Letnik: Letn. 62 = 128
Zvezek: št. 2
Čas izdaje: maj 2011
ID: 1727710